۱۳۹۴ مهر ۲۷, دوشنبه

اطلاعیه سازمان:حمله به نیروهای مرصاد در ایرانشهر


به نام عدل
سازمان جیش العدل به اطلاع عموم می رساند که سلحشوران عدل در یک عملیات بر ضد نیروهای مرصاد درمسیر بمپور_ ایرانشهر موفق شدند از هفت خودروی مرصاد سه خودرو را که با فاصله نزدیک به هم در حرکت بودند مورد هدف قرار دهند. سلحشوران عدل در گردان شهید عبدالملک ملازاده (رح) صبح روزشنبه مقارن ساعت 9 صبح مورخ 25مهر 94 پس از ترصد روزانه مسیر و حرکت خودرورهای نظامی مرصاد در مسیر جاده، با بکار گذاشتن مین کنار جاده ای با قدرت تخریب بالا موفق شدند از میان هفت خودروی نیروهای رژیم سه خودرو را که با فاصله نزدیک در حرکت بودند مورد هدف قرار دهند.
خودروی سوم مورد هدف قرار گرفت و بطور کلی منهدم گشته و دو خودروی دیگر نیز بر اثر شدت انفجار و ترکش های حاصل از انفجار دچار آسیب جدی گشتند. خودروی منهدم شده و دو خودروی دیگر با جرثقیل فورا به یگان تکاوری انتقال داده شده اند. شدت انفجار به حدی بود که منجر به شکستن شیشه های بیمارستان ایران و منازل مسکونی در حد فاصل صد متری منطقه شده بود.
علت در تاخیر صدور اطلاعیه بنا به مسائل امنیتی و حفظ جان افراد صورت گرفت . بحمدالله مبارزین پس از اجرای عملیات به سلامت به پایگاههای سازمان پیوسته و از تلفات کلی این انفجار، انهدام یک خودرو به همراه شش سرنشین و تلفات جدی که به دو خودرو وارد شد ه گزارش شده است.
رسانه های رژیم بنا به خوی دروغ گویی خویش همزمان با خبر انفجارو خسارات وارده به نیروها در ایرانشهر با دستپاچگی سعی داشتند این انفجار قوی را یک انفجار صوتی تلقی و از خسارات وارده چشم پوشی کنند.همچنین مسئولین امنیتی رژیم پس از انفجار مجبور به تناقض گویی در این مورد گشتند.
نیروهای رژیم باید بدانند که امنیت در منطقه در گرو حاکمیت مردم بلوچ و اهل سنت است و رزمندگان سازمان در آمادگی کامل قرار دارند و خواب را بر چشمان جنایت کاران در هر نقطه از بلوچستان حرام خواهند کرد .تنها راه نجات نیروهای جنایت کار از باتلاق بلوچستان، ترک بلوچستان و واگذاری حاکمیت به مردم بومی است.در غیر این صورت بلوچستان باتلاق نیروهای جنایت کار خواهد بود به امید الله . 
سازمان جیش العدل
یکشنبه، 26 مهر ماه 1394 برابر با 18-10-2015

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر