۱۳۹۴ مهر ۱۹, یکشنبه

رتبه نخست گسترش سرطان برای ایران_سالانه بیش از 90 هزارنفر


بر اساس این جدول تعدا مبتلایان به سرطان درهر سال تا سال 90 
عدالت نیوز:بیماری رو به رشد سرطان بر اثر مصرف تولیدات غیراستاندارد و شیمایی که سرطان زا هستند موجب شده تا ایران یکی از کشورهای در رتبه نخست بیماران سرطانی قرار گیرد.تولیدات ساخت داخل چنان بی کیفیت و بدون نظارت هستند که مواد مورد استفاده اکثر این شرکتها از موادی غیر طبیعی اما شیمایی است که موجب گسترش بیماری سرطان گشته است.تا جاییکه دونیم درد از این مبتلایان کودکان زیر 11 سال می باشند.
;رئیس مرکز تحقیقات سرطان حکومت آخوندی  طی سخنانی به ابعاد رشد بیماری های سرطان زا در ایران اعتراف کرد. بنابراین گزارش وی از جمله گفت: «ایران بالاترین سرعت پیش‌رونده بیماری سرطان را به خود اختصاص داده است»؛ بنابراین گزارش: بر پایه آمار ارائه شده از سوی مرکز تحقیقات سرطان ایران، سالانه ٩٠ هزار مورد جدید بیماری سرطان در ایران گزارش می شود که این آمار حاکی از شیوع رشد فزاینده بیماری سرطان در کشور است.
همچنین دو و نیم درصد از ابتلا به انواع سرطان‌ها در ایران در سنین کمتر از ١١ سالگی رخ می دهد.عدم برنامه‌ریزی جامع برای کنترل بیماری سرطان، رشد هشت درصدی جمعیت سالمندان، عوامل میکروبی و ویروسی و دخانیات از جمله عوامل افزایش رشد بیماری سرطان در کشور است.سایت حکومتی انتخاب - ۱۳ مهر ۹۴

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر